top of page

Wix Web Siten için Google Site Haritası-Sitemap Oluşturma


Wix Web Siten için Google Site Haritası-Sitemap Oluşturma

Wix ile oluşturduğunuz web sitenize, Google Web yönetici araçlarını kullanarak Web Site Haritası nasıl oluşturulur ve Site haritası nasıl gönderilir? Google, Web yönetici araçları, Google gibi getir yazımla ilişkili olan, Site haritasını test etme site haritasını gönderme ve yeni yayımlanan yazılarınızda, Google gibi getirdikten sonra tekrar Site haritasını gönderme ile ilgili konuları aşağıda adım adım inceleyelim. Wix ücretsiz sitenizde hazırlamış olduğunuz yeni yazılarınızı yayımladıktan sonra Google arama sonuçlarında görülür olabilmesi için Web yönetici araçlarında bulunan, Google gibi getir servisini kullanmanız gerektiğini artık biliyoruz. Google’un arama botlarına bilgi vererek sitenize gelmesini sağlayan, Google gibi getirme ve Site haritası gönderme sayesinde yazılarınız çok çabuk indeks alacağını bir kez daha hatırlatmak istiyorum.

 

Blogger, Wordpress, Wix, Google sites, Tumblr, hangi web sitesini kullanırsanız kullanın site haritasını hemen gönderdiğinizde Google arama sonuçlarında yazılarınızın çıkması yüksek ihtimaller arasında yer almaktadır. Wix siteniz için Site haritasını nasıl gönderebileceğinizi aşağıda adım adım takip ederek uygulamaya başlayabilirsiniz.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page